Reviews

★★★★☆

“altijd goed”

Rivka

★★★★★

“top kapsalon”

Bep

★★★★★

“Perfect geknipt.”

H

★★★★★

“Kom al jaren bij de dames van knappe koppies tot volle tevredenheid. Deborah, Chantal en Puck zijn toppers. Geknipt door Chantal geverfd door Puck mijn dag kon niet meer stuk”

Edith

★★★★☆

“Goed geknipt en mooi in model gefohnt bij Deborah”

Ria

★★★★★

“Top”

Benthe

★★★★★

“het was weer gezellig en ben uiteraard weer fris en fruitig naar buiten gestapt. bedankt weer Deborah”

Nathalie

★★★★☆

“Haar laten krullen en half vastzetten voor een bruiloft. Lieve kapster en mooi gedaan, helaas was het na een paar uur wel al flink uitgezakt..”

Mariëlle

★★★★★

“Ik ben erg blij met mijn gevoerde haar.”

Joke

★★★★★

“Oke”

Henny Lansbergen